okoun Ano, to je škoda. Tohle předváděli u Kia, kde měli stánek na parkovišti před obchoďákem. Jeli jim tam počítače, hudba, světla, vařili kafe atd. a celý den brali šťávu z jednoho předváděcího EV,
Elektromobilní polemika (Bylo: Huawei se vrátil do Evropy)
darklogic Opravuju se, nemá HW4. Teď jsem to fyzicky kontroloval na bočních kamerách.
- Upraveno
darklogic Tesla nahřívá baterku před Superchargerem, jakmile zná trasu z navigace. Však to asi znáš. Pak tam tlačí přes 200 kW. Posádka fakt stačí stihnout akorát wecko, rychlé kafe a může jet. Zase platí, že člověk nenabíjí do 100%. To je většinou naprosto zbytečné vzhledem k hustotě Superchargerů. Jednou přijdou velké dobíjecí huby, kde bude všechno. Dětské hřiště, junk foods, kavárny a "jaderný reaktor" Na D1 už prý něco takového ČEZ chystá.
ČSOB leasing mi nabídli p.a. 9,47%
Krása českého státu, dostanete dvě stě na auto, ale stovku nám tu zrovna necháte, protože jsme si to dobře prolobovali...
Tohle jsou dvě krásná videa o efektivitě aut od Tesly a nabíjení pouze na veřejných stanicích
okoun Minimálně do roku 2027 nás v EU čeká mediální hnojomet proti elektromobilitě. Důvod jsem psal výše. Evropské automobilky potřebují získat čas. Borec z https://www.youtube.com/@AkceleraceElectric odvádí dlouhodobě dobrou práci. Má fakt trpělivost. Dohadovat se donekonečna s řidiči, kteří tlápou o něčem, co prakticky vůbec neznají.
zdeneksvarc jasně ale snad každý z nás má vychozenou základní školu a na 2. stupni se probírají všude účinnosti různých pohonů a motorů tak proč někdo tvrdí opak?
zdeneksvarc On to není jen zájem automobilek, ale i zájem těžařů a zpracovatelů ropy.
- Upraveno
no jo, můžu si koupit starší diesel za půlku long range a neřešit to protože až po ujetí 300 tisíc km si ta tesla na sebe vidělá. Tohle neni pro masy.
Taky mám čoveče základku takže v ideálním případě diesel 300tkm za 2kč/km je 600kkč. Ideální příklad jako to video. To auto stejně 300tkm nenajede resp. už po 150tkm s tím jezdit nechceš.
Už někdo z vás tu teslu má?
No a co nový prius? Ale chápu, to je ta sorta lidí co říká na začátku.
hapi Taky mám čoveče základku takže v ideálním případě diesel 300tkm za 2kč/km je 600kkč. Ideální příklad jako to video. To auto stejně 300tkm nenajede resp. už po 150tkm s tím jezdit nechceš.
Proč by po 150tkm s tím jezdit nechtěl? Když s tím někdo nalíta ročně 80tkm, tak to má nájezd za dva roky. Spíše bych řekl, že půjde více o stáří, kdy si dokážu představit, že po 10 letech to už bude dost zastaralé, i když to nebude mít najeté ani těch 150tkm.
A ty výpočty ti taky nesedí, protože vůbec nebereš v úvahu servis. Já třeba v minulém roce utratil za servis benziňáka cca. 170 tis Kč. To pak docela zamává s tím propočtem.
Už někdo z vás tu teslu má?
Tak dle komentářů je zřejmé, že @zdeneksvarc už má, já mám objednáno.
krtko To se pozná srdcař U nás takhle (TMY Performance < Q4 Veloce )