• Ostatní
  • Elektromobilní polemika (Bylo: Huawei se vrátil do Evropy)

darklogic heh také nechápu, řekl bych že nezastavit je prostě úplně zbytečný hazard, člověk není prostě robot a zkrat může mít občas kdokoli a ani to nijak neovlivní tak proč to ještě přikrmovat podobnejmam kravinama jako frajeřit že jedu něco na jeden zátah aby ti pitomci od EV dostali za uši... 🙂

    okoun Ano, to je škoda. Tohle předváděli u Kia, kde měli stánek na parkovišti před obchoďákem. Jeli jim tam počítače, hudba, světla, vařili kafe atd. a celý den brali šťávu z jednoho předváděcího EV,

    darklogic Opravuju se, nemá HW4. Teď jsem to fyzicky kontroloval na bočních kamerách.

    darklogic Tesla nahřívá baterku před Superchargerem, jakmile zná trasu z navigace. Však to asi znáš. Pak tam tlačí přes 200 kW. Posádka fakt stačí stihnout akorát wecko, rychlé kafe a může jet. Zase platí, že člověk nenabíjí do 100%. To je většinou naprosto zbytečné vzhledem k hustotě Superchargerů. Jednou přijdou velké dobíjecí huby, kde bude všechno. Dětské hřiště, junk foods, kavárny a "jaderný reaktor" 😄 Na D1 už prý něco takového ČEZ chystá.

    okoun jako kapacita pro ostrovní system, to bude game changer

    ČSOB leasing mi nabídli p.a. 9,47% 😃 😃
    Krása českého státu, dostanete dvě stě na auto, ale stovku nám tu zrovna necháte, protože jsme si to dobře prolobovali...

    okoun A nejlépe v noci.. S dnešními semiautonomními a autonomními systémy bych to za hazard nepovažoval. Faktem je, že ti to hlídá i bdělost a pohyb zornic, stačí se jenom podívat nachvilku vedle ke spolujezdci a už to kváká..

    Tohle jsou dvě krásná videa o efektivitě aut od Tesly a nabíjení pouze na veřejných stanicích

      okoun Minimálně do roku 2027 nás v EU čeká mediální hnojomet proti elektromobilitě. Důvod jsem psal výše. Evropské automobilky potřebují získat čas. Borec z https://www.youtube.com/@AkceleraceElectric odvádí dlouhodobě dobrou práci. Má fakt trpělivost. Dohadovat se donekonečna s řidiči, kteří tlápou o něčem, co prakticky vůbec neznají.

        zdeneksvarc jasně ale snad každý z nás má vychozenou základní školu a na 2. stupni se probírají všude účinnosti různých pohonů a motorů tak proč někdo tvrdí opak? 🙁

          okoun protože jsou lidi idioti co neumí přemýšlet…. Však všichni děláte s retail zákazníky ne? :-)

          zdeneksvarc On to není jen zájem automobilek, ale i zájem těžařů a zpracovatelů ropy.

          okoun Bohužel, v mnohých ani ta ZŠ nezanechala výsledky. A to procento populace je u nás dost velké.

          no jo, můžu si koupit starší diesel za půlku long range a neřešit to protože až po ujetí 300 tisíc km si ta tesla na sebe vidělá. Tohle neni pro masy.

          Taky mám čoveče základku takže v ideálním případě diesel 300tkm za 2kč/km je 600kkč. Ideální příklad jako to video. To auto stejně 300tkm nenajede resp. už po 150tkm s tím jezdit nechceš.

          Už někdo z vás tu teslu má?

          No a co nový prius? Ale chápu, to je ta sorta lidí co říká na začátku.

            hapi Taky mám čoveče základku takže v ideálním případě diesel 300tkm za 2kč/km je 600kkč. Ideální příklad jako to video. To auto stejně 300tkm nenajede resp. už po 150tkm s tím jezdit nechceš.

            Proč by po 150tkm s tím jezdit nechtěl? Když s tím někdo nalíta ročně 80tkm, tak to má nájezd za dva roky. Spíše bych řekl, že půjde více o stáří, kdy si dokážu představit, že po 10 letech to už bude dost zastaralé, i když to nebude mít najeté ani těch 150tkm.

            A ty výpočty ti taky nesedí, protože vůbec nebereš v úvahu servis. Já třeba v minulém roce utratil za servis benziňáka cca. 170 tis Kč. To pak docela zamává s tím propočtem.

            Už někdo z vás tu teslu má?

            Tak dle komentářů je zřejmé, že @zdeneksvarc už má, já mám objednáno.

              krtko To se pozná srdcař 🤌🍀😍 U nás takhle (TMY Performance < Q4 Veloce )

              darklogic Jasně, žádné výměny oleje v motoru a v DSG, ale 170k můžeš úplně v klidu dát i za servis elektromobilu.

                jenya jako za co 170k Kč? Leda škoda po bouračce ale o tom se tu nebavíme. Třeba u Tesly odešla kamera nebo klika u dveří, to ale nebyla taková položka. Tady jde hlavně o pravidelný servis. Pokud by se měly v servisu řešit i emise na což lidi kašlou tak to by bylo ještě zajímavější číslo...

                  okoun U toho servisu spalováku dost záleží na konkrétním autě. Někdy dáš za servis za 10 let souhrnně hodně pod 100k, někdy skončíš po 5 letech se šrotem co se ani nevyplatí opravovat (výměna motoru aj.).

                  📡 Telekomunikace.cz