hapi Opak je pravdou. Středový bazén v kufru je skvělá věc, pokud ti nevadí systém FILO/LIFO. Frunk pod přední kapotou ještě lepší. Háček v kufru mám, stejně jako pár dalších vychytávek, které na Teslu seženeš z Temu za pár kaček. Ale praktičtější je věci místo na háček umístit do bočních bazénků
Elektromobilní polemika (Bylo: Huawei se vrátil do Evropy)
- Upraveno
hapi za mě rodinné auto je spíš Enyaq
Super, protože to jsme zpátky u tvého nedávného dotazu, k čemu je dobrý Giga Press. Tady je odpověď:
- TMY, 1909-1995/ 2549-2634 kg
- Enyaq, 2255/2740 kg
Pokud ti nevadí vozit 250-350 kg ocele navíc. Mně ano.
hapi jako Enyaq není rozhodně špatné auto, jen to prostě zabila cena, která není vůbec obhajitelná (nakrmení dealera), jediné co na Enyaqu mohu vypíchnout jako velké plus oproti Y je podvozek, což ale model Y má mít již brzy ve facilitu také již plně pohodlné svezení po českých dírách, jinak kufr(y) má samozřejmě větší v součtu Y.
U Tesly je to simply clever právě v tom, že tam je co nejméně hovadinek co se mohou v čase pokazit a ten kdo si dělá pravidelnou údržbu auta sám tak ocení jednoznačně Teslu, kde je vše krásně hned uklizeno a vyčištěno. Zatím jsem nenarazil na věc, která by mi vysloveně chyběla a řekl bych že je to fail. Když chybí kravinka tak je tu Temu no...
Jinak ještě, Tesla značky čte ale ne zatím v ČR a to jest hlavně dáno tím, že tu furt jezdí málo Tesel a nikdo logicky se nebude zabejvat nějakým českem což samozřejmě i podobně navigace na tebe mluví anglicky....
Ohledně kamer a Tesla vision (ano bál jsem se) ale to funguje myslím úplně v pohodě, neměl jsem s tím problém a kamery jsou fakt přesné, ale nic není 100% ani ta čidla to jsem také zkusil u Volva...
Phantom breaking jsem nezažil tak nevím, zjevně už ten problém odstranili, občas jsou chyby v rychlostech na mapě což může začít auto zpomalovat ale rozhodně to není žádný phantom breaking, že by to někdo za tebou do tebe narval.
Podstatné je to že Tesla má tyhle problémy možnost řešit prakticky ihned na rozdíl od koncernů, kde dnes znamená příští rok
- Upraveno
zdeneksvarc TMY rodinné auto?? Tam ty čtyři děti s výbavou na kempování fakt nenacpu, i když mamku v zájmu většího panku necháme doma
Čtyři kola na kouli, windsurf a rakev na střeše si už nedokážu ani představit. Ale jako mého mezka pro práci a zábavu bych TMY bral.
jenya tak to nenacpeš ani do Enyaqa ale do něčeho většího.. až budou děti, taky přijde něco jako TMX… ale jinak skvělý.
Btw, čtení značek Tesla samozřejmě umí. Ale neumí český unikat a to rušení zákazových značek značenou křižovatkou…. I když si myslím, že to není programatorsky žádný problém vyřešit.
Ono EU taky po novych autech čtení značek chce. Takze to Tesla vyřešit musí a vyresi to.
Umí už EnyaQ OTA upgrady? Teď v nové generaci bude mít konečně obraz z kamery při odbočování. Třeba. Kamarád dělá sice šéfa vývoje nové Octávky, ale i o Eňoušovi ví dost.
A pak spotřeba no…. Tím pádem dojezd. Absence frunku, nutnost placených povinných servisních prohlídek…..
Zrovna teď jsme si dělali porovnání a EnyaQ ve srovnatelné výbavě k TM3LR je dražší o cca 50 tis. Už to není tolik. Ale nemá panoramatickou střechu. Což je zrovna blbina samozřejmě
Podstatné je to že Tesla má tyhle problémy možnost řešit prakticky ihned na rozdíl od koncernů, kde dnes znamená příští rok
No neviem o tom ze by vedeli nejako rychlo riesit nezlicovane diely. Staci sa pozriet na kufor alebo na striebornu listu na dverach a hned vies ze to je Tesla a to vyrabaju auta od roku 2003!
Mimochodom nezda sa vam ze Tesla je nejaka tvrda, vratane modelu S Plaid v rezime comfort?
jenya TMY rodinné auto?? Tam ty čtyři děti s výbavou na kempování fakt nenacpu, i když mamku v zájmu většího panku necháme doma
Mamku můžeš opylovat do pětice a brát s sebou, protože TMY má i sedmimístnou konfiguraci. Akorát to bude chtít domontovat příčníky, protože dozadu se vlezou maximálně toaletní taštičky
okoun
No obmedzuje ma to v tom ze som zvyknuty na europske auta ktore ponukaju podstane vacsiu kvalitu ako Tesla. Nechapem ze Tesla dnes nevie vyrobit auto ktore bude splnat kvalitativny standard. Nemam averziu voci EV ale toto pokladam za absolutny amaterizmus. To mam vyvalit x-tisic EUR za auto ktoreho mechanicka kvalita je z minuleho storocia? Kedy (v ktorom roku) si videl auto vyrobene v europe ktore ma take mechanicke zavady? Ano je pravda ze SW Tesla je na vysokej urovni ale za tie roky nevedia spravit k tomu poriadny HW? Ved za chvilku ich dobehnu koncernove auta a potom bude stav:
CINA: zly HW aj SW, nizka cena
TESLA: zly HW ale dobry SW, vysoka cena
EU: HW super, dobry SW vysoka cena
Ktore si vyberies?
- Upraveno
coitus Jaké mechanické závady máš na mysli? Souhlasil bych, že 6 mm tolerance na slícování karoserie je hodně srandovní. Obzvlášť když to člověk vidí na vlastní oči. Ale vyloženě mechanické závady? Staré S-ka a X-ka ano, hlavně podvozkové části, ale produkce někdy od roku 2021 snad nemá vyloženě bolestivé místo. Co nevím?
coitus zajímalo by mě to stejné co Zdeňka. Do roku 2021 neřešme. Tam mechanický prusery byly. Ale na moji trojce ze Shanghaie nemám jediný špatně slícovaný díl. Ok, možná lehce přední kapota u nárazníku. Ať to zas nechvalim až až.
Ale mechanicky mi to přijde úplně v pohodě. Akustický komfort taky super. V podstatě slyšíš hluk od pneumatik a trošku od zrcátek ve vyšší rychlosti. Ale žádné vrzání nebo něco. Ale ok. Mám ho měsíc a týden a teprve 8000 km najeto.
- Upraveno
no já bych řekl, že je to zkopčená věta z diskuse autofora kde každej píše Tesla a slícování a každej s tím má svoje osobní zkušenosti...
- Upraveno
coitus s tou EU produkcí a kvalitou bych brzdilvl. Viděl jsi jak třeba vypadá provedení "Berlingo" platformy Berlingo, Rifter. ProAce City...? To je EU produkce a o nějakém slícování nemůže být řeč ani u plechů ani u plastů. Stejně tak Mercedes a další DE produkce.... 30 let starý Opel byl sestavený lépe.
- Upraveno
petrbacina já bych řekl že je to auto od auta, rozhodně to není tak že tahle značka to má dobře a tahle ne
ale v Americe je to obecně všude horší i u Fordu...
a čo čakáte? Niekde sa tie prachy musia stratit..... dnešná legislatíva zariadila že pomerne vysoku čast vášho vozidla tvorí emisný systém a elektronika. Tak niekde ubrali, aby to auto pre bežného človeka nestálo 100.000€ Kúpte si mercedes S class alebo audi A8 a budete mať zlícované plechy Berlingo je pracovný voz ktorý nemá stáť majlant, avšak musí mať XYZ vecí, ktoré stoja strašné prachy....tak sa ubere kde sa dá
- Upraveno
okoun nikdo logicky se nebude zabejvat nějakým českem což samozřejmě i podobně navigace na tebe mluví anglicky....
Tohle bych bral, kdyby Tesla používala nějaké své mapy. Ale používá mapy Googlu, které normálně umí navigovat v češtině. Proč to v Tesle není, moc nechápu.
okoun Phantom breaking jsem nezažil tak nevím, zjevně už ten problém odstranili
Pořád tam je. Onehda jsem si zkusil jet po běžné vesnici, která se táhne podél jediné hlavní cesty a nechal jsem autopilota s držením se v pruhu. Několikrát během jedné jízdy se Tesla lekla protijedoucího kamionu.