@"mac78"#p362757Cíle PilsFree, z. s. (dále jen „Spolek“) jsou:
a) budování a správa sítě PilsFree, která umožňuje členům Spolku komunikaci,
b) aplikace poznatků z oboru informačních a komunikačních technologií,
c)výzkum a sledování pokročilých aplikací v reálné síti,
d)podpora zájemců o informační technologie,
e) zajišťování kulturních, společenských, osvětových, sportovních a popřípadě jiných potřeb členů, jejich rodin a přátel.
Spolek byl založen a je provozován přesně dle tohoto od roku 2004. Hlavní činnost budování a správa sítě a k čemu? Ke komunikaci členů.
Polepit tramvaj k 15ti let vzniku spolku logem PilsFree a dát tam "spojujeme Plzeň" a "nespoutaná síť" je reklama na internety? To je fakt lapač zákazníků. Příští rok bude všesokolský slet a pozor, budou po celé Praze plakáty a bannery. Taky reklama na cvičení že?
A mít HelpDesk aby členové, když mají nějaký problém, se mohli dovolat, páč jejich správce taky někde pracuje a PilsFree dělá až po své práci? To je také hroznej znak komerce. ;-)
Prostě a jasně. PilsFree má 38 000 členů a je tu už 20 let a už 20 let má členský příspěvek 300 Kč měsíčně. 15 000 domácností je připojeno díky PilsFree Gigabitem v obou směrech, ve členském příspěvku je i IPTV a věřte, že se to členům líbí. Je také jasné, že se to ISP nelíbí a jsou to jistě hrozní chudáci. A tak hledají jak se té alternativy zbavit místo toho aby také udělali něco pro své zákazníky.
Jakpak by asi vypadala budoucnost bez alternativ? Nemusíme hledat moc dlouho, třeba se koukneme na mobilní operátory a jejich tarify. Výsledek? Nejdražší služby v celé EU.
Prostě někomu jde o peníze, jinému o sítě a rozvoj internetu. Komu jde o co, to si může každý udělat obrázek sám 😇