okoun No nikdo...prodejci Tesly strašili, že raději objednat auto hned na jaře, aby se nestalo, že pak už dotace nebude. Jsem si říkal "no, to určitě, jen vlhký sen prodejců, co chtějí prodat", ale ve výsledku tak moc nepřeháněli.
Elektromobilní polemika (Bylo: Huawei se vrátil do Evropy)
- Upraveno
kamilj Tak určitě prodeje spadnou - kdo z IČařů elektromobil chtěl, tak se ho snažil pořídit tak, aby získal dotaci a nebylo pozdě. Takže předpokládám, že ta křivka prodejů teď prudce spadne, aby pak zase postupně pomalu začala růst přirozeným vývojem...pokud teda nebude ve vzduchu předpoklad další dotace a čekalo by se na její spuštění.
Co je v odkazovaném videu netuším, pokud někdo neudělá souhrn. Opravdu po mně nikdo nemůže chtít, abych koukal na Turka.
- Upraveno
Zamýšlená ostrovní nabíječka Tesla Oasis, 168 superchargerů + 11 MWp soláry + megapack 39 MWh. Pro Kalifornii (Lost Hills) asi dobrý.
zdeneksvarc no díky té energetické divizi Tesly ji jsou teď dost akcie nahoru, líbí se mi že Tesla to má rozjeté na více frontách a ne jen auta a náklaďáky, tak si myslím že by to měla mít každá lepší firma...
- Upraveno
okoun Energetická divize Tesly by mohla šlapat i víc, protože tady jede Huawei docela bomby. Ale před Supercharger sítí klobouk dolů. Dnes Brno z 20 stojanů 12 plných. To musí Tesle vydělávat. Ať mi nikdo neříká, že ne.
zdeneksvarc jj Brno to je jiný vesmír ako Praha, nechápu čím si to Brno tak vysloužilo
okoun nechápu čím si to Brno tak vysloužilo
Vytíženou tranzitní trasou balkánských gastarbeiterů pendlujících mezi domovem a prací v západních zemích. Dřív býval symbolem úspěchu návrat v mercecdesu. Dnes převzala tento sociální status Tesla. Ideálně s free unlimited supercharging, pochopitelně.
zdeneksvarc hele divný, Tesla je auto střední třídy, tedy 3 a Y kterých jezdí nejvíce. Meďák byl a snad ještě je vždy vyšší třída a právě status úspěchu....
okoun Meďák byl a snad ještě je vždy vyšší třída a právě status úspěchu....
Možná tak v cikánské komunitě.
okoun Balkánský sen je TMS. Ideálně s free unlimited supercharging. Samozřejmě jetá, protože nová life-time free unlimited supercharging nemá a taky stojí pěkný majlant.
okoun Já reagoval na ten status úspěchu, ne porovnání s Teslou. Je dost jiných značek než Mercedes, které si někdo koupí, když se chce předvést (Maserati, Ferrari, Rolls-Royce,...). Mercedes je spíše pro movité důchodce, případně právě pro cikánskou komunitu, která si to koupí ojeté a ještě si pak dá znak mercedesu i na svůj tlustý zlatý řetěz na krku, aby bylo jasno, ke komu auto patří.
S Teslou zase tolik parády neuděláš. Vypadá tuctověji. A hlavně nedělá žádný kravál, což se taky nehodí
iTomB Proč jenom jedno?
zdeneksvarc Ja nepsal jedno, ale jednou Pamatuju si ho z Jezerky
iTomB Znáš takový ty klukovský sny, jak v garáži visí plakát a prostě slíbíš sám sobě, že jednou to auto/motorku z plakátu budeš mít? Tak přesně to se mi nesplnilo, protože Maserati Boomerang existuje pouze v jednom exempláři a je děsně nepraktické Ale naštěstí existují i jiné s trojzubcem, které nestojí majlant
zdeneksvarc jj
Mno to ze je v 1 exemplari, ti snad nebrani si jedno trosku jine prestavet? Vem jiny model a snaz se
Mas vsechen cas na to
Detske sny se maji plnit
zdeneksvarc jj dneska to jsou taky takové ty klukovské sny auta s nejlepší akcelerací Plaid a přesně také ne úplně praktické
- Upraveno
Kdyby mi někdo před pár lety řekl, že Xiaomi bude mít nejrychlejší čtyřdveřák na Nürburgringu (6:46,874) vycházející ze sériové produkce, tak bych mu doporučil dovolenou na zotavenou
Zdroj