Elektromobilní polemika (Bylo: Huawei se vrátil do Evropy)
Reakcia Číny na Muskovu Teslu
Čínske elektrické superauto Jangwang U9 dosahuje zrýchlenie 100 km/h za 2 sekundy a je schopné preskakovať jamy za pohybu.
- Upraveno
V Evropě se taky najdou zajímavé projekty.
- Aehra, těm ohromně držím pěsti
https://aehra.com
- Studentský projekt AMZ Mythen dělá z nuly na sto za 0.956 seconds na dvanácti metrech
https://ethz.ch/en/news-and-events/eth-news/news/2023/09/from-zero-to-one-hundred-in-0-956-seconds.html
- McMurtry Spéirling
https://mcmurtry.com
- A hlavně průkopníci gigacastingu, Idra Group
https://idragroup.com/en
Mimochodem, na australském webu je od včerejška nová TMY v angličtině, https://www.tesla.com/en_au/modely a VW se naučil dělat frunky, které nejsou rozměrově určené akorát pro batůžky stárnoucích gayů.
zdeneksvarc hele není to o tom že by VW neuměl dělat frunky ale je to o tom že nechtějí, to samé je celkové s EV, když VW chce tak udělá velmi slušné BEV ale zase nechtějí, každý ať si na to odpoví sám proč VW nechce když umí
kamilj Sorry, jako nechci se vás nějak dotknout, ale evidentně nechápete co se vám snažím sdělit. Mě nevadí OZE, mě vaděj starý fosilní žáby, co vytrvalým sezením na pramenu, a neustálým házením klacků pod nohy Smartgrid, dovedli energetiku v CZ přesně k oněm mařičům. Sorry, ale kdyby nebyla místní společnost zpitomělá od fosilních lobbystů, dávno by existoval Lex OZE III a s ním spojené BESS. Možná by byla i dynamická cena distribuce a žádnej mařič by se nikdy nevyplatil. Takhle máme uhlí, ten úžasnej systém HDO a možná přibudou mařiče, skvělý energetický mix, no ne?
P.S. Dost mi to připomíná Vikyho a Fičáčka z dolního a horního klobásova. Konečně ten jejich urputnej boj za levnej Russáckej plyn nese nějaký ovoce. Viky je poslední dobou nějak podezřele tichej, asi ho to plácnutí přes prstíky bolelo a Fičáček musí někde vytáhnout miliardy pro Křétu, a tak je viditelně zoufalej.
okoun Absolutně nepochybuju, že VW inženýring umí udělat pořádné tepelko a strčit ho za palubovku, aby udělal místo pro frunk. A kdyby ne, tak to umějí u Bosche nebo kdekoliv jinde. Ale to by musel VW dizajnu šéfovat někdo, kdo nebude blábolit pindy jako:
“The problem with the frunk is, or let’s say the challenge is, how you handle that,” Mindt told me.“You have to open the first door and then walk around and put something in the frunk. That’s a lot of effort. Why to do that? When you have a little backpack I’d rather put it on the rear seat. It’s easier.”
- Upraveno
zdeneksvarc No to je teda blábol... Evidentně v životě nejel s autem obsazeným aspoň čtyřmi osobami. Každé úložné místo navíc je parádní, navíc do frunku lze dát třeba věci co člověk vozí trvale a nebude se to muset válet v kufru.
- Upraveno
zdeneksvarc jojo, stejný odborníci jak na slovenským katastru...
- Upraveno
TTT se vás nějak dotknout
V pohodě. V pořádku. Výměna názorů - pohledů. Taky se nechci dotknout, jen jsem nevěděl, že pán je znalý energetiky, možnosti zdrojů, lidských zdrojů a schopnosti absorpce - zavedení do společnosti. Nebylo by od věci si dát schůzku s energetiky a popovídat si. Možná by jste i pochopil, že některé technologie se nedají zavést, že někdo to tak CHCE, protože ideologové a sociální inženýři to tak nalajnovali a Zelení v Německu všechny podvedli. Tak to opravdu nefunguje a fungovat nebude. Nyní vznikají paskvily, které vidíte před očima a k tomu velká neschopnost řízení se maskuje, protože Rusko.
Převlékat se do jiných kabátu už začali mocní, třeba z facebook Zuckerberg když si posypal popel před celým světem a vypnul cenzuru a 1 mild dolarů převedl k Trumpovi.
TTT Pojďme se neurážet.
zdeneksvarc nevnímám to jako urážku, fakt mi chvíli přišlo, že si @kamilj buď dělá srandu, nebo se mu muselo něco stát, protože to co psal, absolutně neodpovídalo tomu, jak ho znám z předchozích diskuzí. Pokud to tak vyznělo, tak sorry, upravím.
- Upraveno
zdeneksvarc Pojďme se neurážet.
Zdeňku děkuji.
Myslel jsem, že lidé, kteří používají moderní technologie budou i morálně navýší. Škoda...
Já vidím svět jinak a vy vidíte svět jinak. Jenže obě strany budou ještě nějaký ten čas náš společný svět sdílet. Pojďme se domluvit, že se nebudeme urážet. Já respektuji vás, myšleno diskutující. Každým dnem okolo sebe vidíme co se děje když jeden druhého nerespektuje.
Děkuji za pochopení.
tolik asi k těm fosilním autům, co vlastně vůbec nemají žádné emise... https://www.novinky.cz/clanek/ekonomika-kontroly-emisi-coudicich-aut-jeste-pribylo-40504031
TTT To šlo z iniciativy ASEM a Transparency International rozbít zatuchlý emisní oligopol.
- Upraveno
TTT
Já si jen tak tipnu proč tomu tak je. Auta co vlastní lidé jsou starší a starší. Proč je neobnovují a proč si nekoupí EV? Protože lidé nemají na obnovu svého vlastního autopark natož, aby si koupili auto na baterku. Na EV prostě většina lidí nemá peníze a mít nebude. To je realita.
Navíc počet lidí přibývá, kteří se propadají na své ekonomické dno.
V Česku mezi lety 2021 a 2023 přibylo 100 000 lidí s těžce rozvrácenou životní úrovní, plyne z dat Eurostatu
https://zpravy.kurzy.cz/795779-v-cesku-mezi-lety-2021-a-2023-pribylo-100-000-lidi-s-tezce-rozvracenou-zivotni-urovni-plyne-z-dat/
A na další to přijde.
Neratovická Spolana propustí většinu zaměstnanců a ukončí část výroby
Neratovická společnost Spolana ukončí v první polovině roku část výroby, kvůli čemuž propustí většinu zaměstnanců. Týkat se to bude zhruba 500 lidí, ve firmě jich zůstane kolem 150.
https://www.idnes.cz/ekonomika/podniky/spolana-propousteni-vyroba.A250113_125148_ekoakcie_ven
@TTT Jak chcete docílit, aby alespoň 20 % lidí jezdilo v naší zemi s EV? Jak?
Hmm Transparency International