- Upraveno
zdeneksvarc Naopak plný návrat k uhlovodíku je nesplnitelný sen.
Nikdy jsem netvrdil, že se chci vrátit jen k uhlovodíkům, ale z větší části se vrátit budeme a budete muset vrátit. Hlavně k jaderkám.
Tvrdím, že ideologové a sociální inženýři nemají nám co diktovat a hlavně v ekonomice. Vidíme jak dopadlo Švédsko. Podívejte se na dokument Švédská teorie lásky.
https://www.csfd.cz/film/426174-svedska-teorie-lasky/prehled/
V dokumentu uvidíte kam jsou schopni zavést národ sociální inženýři.
Tvrdím, že dotace všeho je nefunkční systém, hlavně v komerční sféře. Dotace od spodní vrstvy k bohaté. Je to jen podporování přežívajícího klientelismu, který vytváří minimální dynamiku v ekonomice. Vidíme to všude okolo sebe dnes a denně. My máme cyklostezky a Poláci mají dálnice.
Já vidím úpadek ve vzdělanosti.
Průměrné IQ v jednotlivých státech:
1) Čina (dle Libtardů kopírovali )
2) Írán, kolébka vědeckého poznání
6) Rusko (nejlepší v Evropě)
32) ČR (podprůměr... pod IQ 100)
78) Ukrajina" (nejhorší evropský stát) tak z těmi to moc nevytrhneme. IQ se ještě rapidně sníží.
Kdyby někdo pochyboval
https://international-iq-test.com/cs/test/IQ_by_country
Každým dne slyším v rádiu jak nám chybí vzdělaní lidé. Nejsou doktoři, nejsou energetici, nejsou elektrikáři, nejsou strojvůdci, nejsou lidé, kteří jsou zvyklí chodit pravidelně a včas do práce. Nejsou, nejsou...
Dnešní EV jezdí z větší části na uhlí v Evropě.
Rozhovor s panem Janečkem o ENERGETICE.
Zelená politika dusí český průmysl. V oceli nás předběhl i Bangladéš
V pořadu Průmyslová zóna Pavla Janečka se generální ředitel Vítkovice Steel Radek Strouhal a prezident České asociace ocelových konstrukcí Tomáš Měřínský zaměřili na výzvy, kterým čelí český ocelářský průmysl. Diskuze se dotkla témat od energetické politiky po závislost na dovozech z Asie a zelené politiky EU. Jak se český průmysl vyrovnává s tlakem na dekarbonizaci? A jaké dopady má nedostatek strategické podpory od státu?
Šéf vývoje Škody: Elektromobily jsou tlačeny normami a pokutami
Automobilky by klidně mohly pokračovat ve výrobě dvanáctiválců s impozantním výkonem, ale nesplnily by pak emisní limity a byly by vystaveny miliardovým pokutám. Šéf vývoje pohonů a podvozků Škoda Auto Martin Hrdlička v obsáhlém rozhovoru s energetickým expertem Pavlem Janečkem odkrývá zákulisí vývoje spalovacích motorů, přechodu na elektromobilitu i nedávných jednání o emisní normě Euro 7.
Temelín stavěli z většiny Češi. Hrozí, že u Dukovan to bude jen ze 30 procent
Energetický expert Pavel Janeček a ekonom Jaroslav Ungerman vedli obsáhlou diskuzi o výzvách, kterým čelí český průmysl. Zaměřili se na problémy spojené s energetickou krizí, přechodem na elektromobilitu a ztrátou tradičních odvětví, jako jsou strojírenství a těžký průmysl. Hovořili také o potřebě reformy technického vzdělávání a nutnosti modernizace průmyslu pro udržení konkurenceschopnosti na globálním trhu.