• Ostatní
  • Elektromobilní polemika (Bylo: Huawei se vrátil do Evropy)

  • Upraveno

pixall krajiny s dlhodobo stabilnym prostredim

Možná se tam i potkáme. Přípravy v plném proudu započaty...

Vlastně se mnou i souhlasíte, že ta doba je vymknutá z kloubu a hned nazpět jen tak se nevrátí. Ještě jsme nedošli do bodu kulminace. Dnes vyděláváte z FVO a zítra vám ho zdaní např.

Protože elektromobilita je propojena ze zelenou bažinou, přichází další střípek do puzzle. Jen, aby se vědělo v čem jedeme.

Skandál v Bruselu. Evropská komise platila neziskovky za šíření zelené politiky
Brusel čelí rozsáhlé kritice kvůli tajným smlouvám a lobbováním za zelenou politiku. Evropská komise (EK) měla finančně podporovat neziskové ekologické organizace, které lobbovaly a šířily zelenější politiku napříč EU. Podle informací nizozemského deníku De Telegraaf komise uzavřela tajné smlouvy hned s několika environmentálními nevládními organizacemi (NGO) k propagaci ambicióznějších zelených plánů bývalého eurokomisaře Franse Timmermanse. Tyto dohody a dotace byly součástí domnělého „stínového lobbingu“, jehož cílem bylo ovlivnit členské státy a poslance Evropského parlamentu, píše nizozemský deník.
https://www.echo24.cz/a/Hthq4/zpravy-svet-skandal-v-bruselu-komise-financovala-neziskovky-kvuli-lobbovani-za-zelenou-politiku

  • Upraveno

pixall druhu cast riesim stahovanim do civilizovanejsej krajiny s dlhodobo stabilnym prostredim. O ktorej dufam, ze aj napriek globalnym problemom vydrzi v relativne dobrej kondicii aspon do casu, kym po mna pride zubata - pred ktorou jedinou sa skutocne neda ujst.. ;-)

Trochu OT, ale kterou zemi máš na mysli? Ať trochu rozředíme ty nesmyslné a často jednoznačně dezinformační posty místních soudruhů 😉

    Prosím pokračovat v tomto vlákně pouze k věci, tzn. elektromobilita, energetika a související.

    okoun No jestli i ostatní oponenti uvažují touhle logikou, tak se nedivím, proč lověj rozumy tady. Napsal jsem svoji zlkušenost a ty to bereš jako útok na svoji integritu. Já jsem opravdu rád, že Vám EV přinášejí radost a pocit výhry nad systémem. Je to naprosto v pořádku. Já nechodím ve vašich botách a vy zase nechodíte v mojich botách. Každej potřebuje něco jiného. Pro mě je prostě elektrokart neuchopitelný, protože když se potřebuju otočit například do Brna, jako dneska večer a zítra zase zpět do Prahy, tak chci, abych se nemusel starat, kde to dobiju. Dojezd 900+ je pro mě prostě must have. Do G31 naliju 80 litrů a můžu se na to otočit do Mayrhofenu a zpět bez tankování. To je realita. Proč bych měl, když jedu na lyže někde ztrácet 45minut u Mnichova, když můžu z Prahy vyrazit ve 4 hodiny ráno a v 9 jsem na turniketu na Horbergbahn? Nebo v 9 hodin večer vylítnout z Prahy a být 6 hodin ráno v marině Janova? Pro někoho je čas relativní veličinou, pro mě je to jasně definovaný přiděl, jehož definitiva využití je podstatou efektivity.
    Lexus je zatím jediný auto, který potřebovalo pouze tu výměnu baterky, výměnu výfukového bloku, protože to propálilo svod za kolektorem a výměnu sensoru tlaku kola, protože jsem ulomil ventilovou trubku.. Jo asi mě čeká ještě řemen CVT, ale jinak je to krásný historický důkaz evoluce. Už jenom proto si ho nechávám, ačkoliv ho vytáhnu párkrát do roka.

      Kolobok presne tak.cas je nejdulezitejsi v cestovaní z bodu a do b.

      Kolobok Mít tvoje nájezdy, taky šáhnu po spalováku typu Stelvio QV. Ale pro 30 tkm ročně a čtyřčlennou rodinu s vlastním nabíjením je TMY prostě bezkonkurenční. Další věc je spolehlivost japonských spalováků vs. spolehlivost běžné evropské produkce plné všelijakých kurvítek. Samostatná kapitola.

        • Upraveno

        Jsou lidi co čas mají a lidi co čas nemají, když jedu do Janova, nejedu tam na otočku, ale na měsíc, abych si tam užil místní atmošku, jídlo a přirodu. Chápu že pro ty, co se účastní "krysího závodu", je 45 minut u Mnichova tragédie. Osobně ale vůbec nechápu, proč bych měl jezdit v dnešní době z Prahy do Brna na otočku. A fakt by mě zajímalo, proč tam jedeš. Business? Prcání? Večeře? Kultura? Nechápu, fakt, sorry. Řídit 200km tam a pak zase zpátky mi přijde jako největší mrhání časem vůbec...

          zdeneksvarc Jo výběr mě čeká v nejbližší době., teda měl bych, pokud se mám aspoň trochu rád. Zatím jediný co mě napadá je opět G31 bez nájezdu.. Nové G61 jsou bohužel krokem stranou a je to pro mě opravdu velmi rozpačité. Koupí Alfy bych asi nejvíc nasral souseda 🙂, který je na ně opravdu hodně, ale hodně zatížený a koupí QF bych asi udělal hodně zlé krve. A nebo bych mu ji občas půjčil, výměnou třeba za manželku. 😆
          Ale autíčko moc pěkný.

          TTT Super, jsou pořád věci, které po sítí pořád poslat neumím, tak to musí přes kola.. Prostě od toho auta jsou, aby se v nich jezdilo. Jezdím do Brna hrát na balalajce a pít vodku 🙂 Dneska to bude i s medvědama.

            Kolobok Jako řídit 4 hodiny auto jen proto, abych si mohl dát vodku a zahrát si na balalajku, je pro mě nepředstavitelný. Ale asi to bude součástí tý ruský mentality, co? Věci co se nedaj posílat po síti se vozej PPL, stačí se s nima domluvit, pro balík si dojedou až do kanclu. Ale v poho, myslím že jsem pochopil, prostě každej si efektivní nakládání s časem představujem jinak...

              TTT Jo, je na to krásný pořekadlo v ruštině.. "Co je pro Rusa příjemné, může být pro Němce smrt"
              Mimochodem PPL je síť, i z pojetí legislativy 🙂

                TTT Bezne jsem jezdil Plzen Praha Brno a zpet na 2-3 hodinove servisy.V 6 z Plzne a max. 5 zpet v Plzni a hura domu za rodinou.Stravit kvuly 2-3 hodinovemu servisu noc nekde v pr... a vracet se v 8 vecer nebo druhy den.... fakt ne.

                • TTT replied to this.

                  Kolobok V pořádku, já mám taky svoji zkušenost, ale rozhodně to neberu jako útok na svoji integritu 🙂
                  Já jen tedy furt nechápu vaše myšlenkové pochody a vaši filosofii života i když jak to tak vypadá tak bude dost povrchního konzumního zaměření, což je samozřejmě vaše volba....
                  Píšete, že je pro vás strašnej problém se na trase Praha - Brno zastavit zpět na 20 minut dobíjení, ale upřímně pokud toho času máte tak kriticky málo tak proč vůbec uvažujete o takové cestě a zabíjení času v autě? Člověk žije jen jednou což je docela k zamyšlení jestli svůj čas procestuje po takovejch trasách "tam a zpět" a nebo jestli si rozumně upravím svůj business, aby to nemusel absolvovat. A upřímně řečeno sedat za volat v takové stresu, každého kdo na dálnici nejede 140+ vyblikávat to je jen to nejhorší co člověk může udělat pro sebe i své okolí. Jasně pokud má někdo zaměstnání v přepravní službě tak není zbytí, ale alespoň ta cesta tam a zpět má využití pro daleko více zakázek.

                    @Kolobok koukám pár zpráv zmizelo. Taky moc nepiju. Ale pokud to teda není vodka, medvědi a balalajka, tak co to je? Fakt by mě zajímalo, co v životě 50 letýho týpka stojí za to, aby sedl do auta a 4 hodiny tupě zíral na silnici jen proto, aby jel na votočku do Brna a neměl při tom čas někde na 20 minut zastavit.

                      kozlicek odpověď zmizela, tak zhruba tot jsem psal: "jako tohle chápu v rámci "rat race", ale mě to osobně jako efektivně strávený čas nepřijde, vám jo?"

                        📡 Telekomunikace.cz