Nechtěl jsem vynášet vozítka, co potřebují 19.1 sekundy na vymáčknutí se z 0 na 100km/h. Tím Spring nijak nehaním. Jenom u Modelu Y je cena/výkon ve své třídě vidět mnohem lépe. Pro rohlíky za 80 halířů vyrazíme na kole, když spotová cena bude zrovna Kč 8,60. Do kavárny? Smradlavou Vespou
Elektromobilní polemika (Bylo: Huawei se vrátil do Evropy)
iTomB Konceptů je více, ale bude stejný problém. Masová produkce a cena za rozumně uloženou kapacitu. Servisovatelnost ještě příšernější, než ty důlní díla.
A mysleme politicky. Kde to má význam pro Česko? Moře nikde. Německo za 40 let nedořešilo rozumně transport z farem u Severního moře do Bavorska (a to by v Bavorsku podmínky pro několik slušných přečerpáváček byly). Myslíš, že se nějaký stát přetrhne, aby tu energii dostal k nám za přijatelných podmínek, až půjde do tuhého? Co si rozumně neudržíme zde, to mít nebudeme. To už je asi reálnější přečerpávačka Lipno-Dunaj/Aschach. To je cca 35 km tunel a kapacita na týden pro Česko.
A nebo se konečně do toho opřít a přivést v život projekt České přehrady. To je ultimativní řešení a i nejzapšklejší obyvatel Moravy a Slezka by musel uznale pokývat hlavou a konstatovat, že Čehůni mají gule (a udělali to nejlepší, co mohli)!
majklik Ať je Praha v suchu, oprašme Parathetys
Dlouhé, ale poučné čtení na víkend, https://www.auto.cz/jak-cina-ovladne-svet-elektromobily-ma-peclive-pripraveny-plan-151349
Toto vejde do učebnic:
Šéf koncernu Volkswagen Oliver Blume k čínské konkurenci loni (2023) řekl „my máme potřebné know-how a kvalitu a také silnou značku. Nováčci nic takového nemají, naše pozice je proto silná.“
Ak si nedáme pozor...čína nám ukáže ako sa to robí...a páčiť sa nám to nebude!
Asi bude este veselo, ale tak cas ukaze …
Už sa tu opakujem asi 30ty krát ale chápem že nie každý to číta každý deň.....
V kvalite a bezpečnosti systému HV (tj baterie a pod) je tesla TOP na svete. Nik zatiaľ nedosiahol takej úrovne výskumu, spracovania, manažmentu a omáčok okolo ako chlapci v tesle.
Potom máte dnes hrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrbu EVčok z EU, kde sa automobilky snažia všemožne ...
A niekde na konci toho všetkého máte hrrrrrrrrrrrrrrr systém činanov ktorí produkujú EVčka jak na bežiacom páse s ich úžasným systémom "dáko bude"....kvantita namiesto kvality Ten vývoj, cena tých áut a pod, niekde to chýba.... A hádajte kde?
v kolesách ani brdzách to nie je. 80% to chýba v baterke a omáčkach okolo HV.
Pri produkcii článkoch pre batérie v miliónoch kusoch...akú máte výstupnú kontrolu? A tak sa rôzne kvalitné/ nekvalitné články dostávajú kadetade do tých battery packov..... výsledky máte v predošlom článku.
lacosta Ve dvacátých letech se strašilo výbuchy benzinu, dnes se straší požárem baterií.
Koncem 20. let už sice cisternové vozy existovaly, města je ale vnímala poměrně negativně. Noviny se v té době hemžily zprávami o požárech a náhlých detonacích, a tak některé radnice odmítaly pumpy stavět v centru města. Například olomoucký magistrát v roce 1925 zakázal stavbu několika stanic společností BZ a American Petroleum Company.
Ked mi par mesiacov dozadu niekto hovoril ze cinske auta hrdzaveju, tak som si myslel ze to je len niekoho vymysel. Zinkovanie a povrchovu upravu kovov ako technologiu by uz mali mat predsa zvladnutu. No a dnes som nahodou natrafil na toto video. Nevedel som ze Rusko tak masivne "testuje" cinske auta.
Najkrajsi je vyrok: "autá sú zo železa, takže hrdza je prirodzená"
coitus
Vsechno je to jen o penezich, i Cinan to dokaze vyrobit naprosto perfektne, jenze to neco stoji.
Mno a kdys chcou masivne tlacit na pilu a tlacit se do dalsiho trhu tak jak lepe to udelat nes cenou na kterou lidi slysi nejvice.
To ze je kvalita vyrobku miziva nikoho (zatim) netrapi, na to si budou stezovat za par let, dulezite na vsechny strany hlasat jak nas Cinani prevalcujou.
Pokud chcete tak si ty jejich odrbane plecky kupujte, ja zustanu radsi u neceho co sice neco stoji ale taky vydrzi.
Blackoutem za udržitelnost. Utrechtu došla elektřina, pro auta bude na příděl
13. února 2024
Asi tak nějak...
Informace o tom, že nizozemský Utrecht hodlá odpojit většinu z veřejně přístupných dobíjecích stanic je symptomem mnohem vážnější diagnózy. Chvalně proslulé zelené město Evropy se totiž honbou za udržitelností dostalo do úzkých. Kapacita místní sítě už nepostačuje ani na chod běžných institucí.
- Upraveno
kamilj Podívej se na fakturu od elektřiny. Vidíš tam něco jako "Cena za příkon podle hodnoty hl. jističe před elektroměrem"? Hádej k čemu to slouží. Nevím, který jeliman má v Utrechtu na starost distribuční síť, ale bude zřejmě hodně slabý v matematice.
Navíc každé pořádné nabíječky umí load management. Takže chytře rozloží přidělený příkon z aktuální situace.
Znovu opakuju. Tohle není novinařina, ale účelové bláboly.
zdeneksvarc Ja to skorej chapem tak, ze nadrz je vzdy jedna, ale u ev je vela clankov a percentualne vyssia sanca na pruser. Predpokladam, ze ak by tam bolo par clankov, bolo by to cele inak.
Zdá se, že to bude ještě jinak.
„Krátký boom elektromobilů se blíží ke konci“ – Němci stále více odmítají nákup elektromobilů
https://www.epochtimes.cz/2024/02/06/kratky-boom-elektromobilu-se-blizi-ke-konci-nemci-stale-vice-odmitaji-nakup-elektromobilu/
Mercedes obrátil. Spalovací motory ukončovat nehodlá
https://www.epochtimes.cz/2024/02/23/mercedes-obratil-spalovaci-motory-ukoncovat-nehodla/
Já vím, zas to budou účelové bláboly...
kamilj zdá se mi že je to přesně naopak už jen to třeba jak najednou Fico na slovensku obrací kormidlo, začínáme být jako ČR v téhle věci jako pustý ostrov retardů jako ve všem novém co přichází že
https://fdrive.cz/clanky/slovenska-vlada-prijima-urgentni-opatreni-na-podporu-elektromobility-11908
Zkusíš zpochybnit i ČTK? Rád si přečtu.
ČTK 23.02.2024 Mercedes nebude končit se spalovacími motory v roce 2030
https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/2483483