Ked mi par mesiacov dozadu niekto hovoril ze cinske auta hrdzaveju, tak som si myslel ze to je len niekoho vymysel. Zinkovanie a povrchovu upravu kovov ako technologiu by uz mali mat predsa zvladnutu. No a dnes som nahodou natrafil na toto video. Nevedel som ze Rusko tak masivne "testuje" cinske auta.
Najkrajsi je vyrok: "autá sú zo železa, takže hrdza je prirodzená"
Elektromobilní polemika (Bylo: Huawei se vrátil do Evropy)
coitus
Vsechno je to jen o penezich, i Cinan to dokaze vyrobit naprosto perfektne, jenze to neco stoji.
Mno a kdys chcou masivne tlacit na pilu a tlacit se do dalsiho trhu tak jak lepe to udelat nes cenou na kterou lidi slysi nejvice.
To ze je kvalita vyrobku miziva nikoho (zatim) netrapi, na to si budou stezovat za par let, dulezite na vsechny strany hlasat jak nas Cinani prevalcujou.
Pokud chcete tak si ty jejich odrbane plecky kupujte, ja zustanu radsi u neceho co sice neco stoji ale taky vydrzi.
Blackoutem za udržitelnost. Utrechtu došla elektřina, pro auta bude na příděl
13. února 2024
Asi tak nějak...
Informace o tom, že nizozemský Utrecht hodlá odpojit většinu z veřejně přístupných dobíjecích stanic je symptomem mnohem vážnější diagnózy. Chvalně proslulé zelené město Evropy se totiž honbou za udržitelností dostalo do úzkých. Kapacita místní sítě už nepostačuje ani na chod běžných institucí.
- Upraveno
kamilj Podívej se na fakturu od elektřiny. Vidíš tam něco jako "Cena za příkon podle hodnoty hl. jističe před elektroměrem"? Hádej k čemu to slouží. Nevím, který jeliman má v Utrechtu na starost distribuční síť, ale bude zřejmě hodně slabý v matematice.
Navíc každé pořádné nabíječky umí load management. Takže chytře rozloží přidělený příkon z aktuální situace.
Znovu opakuju. Tohle není novinařina, ale účelové bláboly.
zdeneksvarc Ja to skorej chapem tak, ze nadrz je vzdy jedna, ale u ev je vela clankov a percentualne vyssia sanca na pruser. Predpokladam, ze ak by tam bolo par clankov, bolo by to cele inak.
Zdá se, že to bude ještě jinak.
„Krátký boom elektromobilů se blíží ke konci“ – Němci stále více odmítají nákup elektromobilů
https://www.epochtimes.cz/2024/02/06/kratky-boom-elektromobilu-se-blizi-ke-konci-nemci-stale-vice-odmitaji-nakup-elektromobilu/
Mercedes obrátil. Spalovací motory ukončovat nehodlá
https://www.epochtimes.cz/2024/02/23/mercedes-obratil-spalovaci-motory-ukoncovat-nehodla/
Já vím, zas to budou účelové bláboly...
kamilj zdá se mi že je to přesně naopak už jen to třeba jak najednou Fico na slovensku obrací kormidlo, začínáme být jako ČR v téhle věci jako pustý ostrov retardů jako ve všem novém co přichází že
https://fdrive.cz/clanky/slovenska-vlada-prijima-urgentni-opatreni-na-podporu-elektromobility-11908
Zkusíš zpochybnit i ČTK? Rád si přečtu.
ČTK 23.02.2024 Mercedes nebude končit se spalovacími motory v roce 2030
https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/2483483
Ano, i my jsme velmi svázaní s automobilovým průmyslem. Stačí trochu a bude BIG problém. Dnes se hraje o hodně.
Ostrava už netaví železnou rudu. Žiar nad Hronom už netaví bauxit, neleje hliník do forem, neválcuje, netáhne.
My se bavíme o Putinovi? Promiňte, ale se vší slušností, hezky vám ten mainstream toho Putina vypálil do neuronů.
Myslím si, že se dá najít lepší příměr.
Borci, borci, mezitím co se malicherně dohadujete o putinech a plochých nohách, s nulových povědomím o reálné geopolitice, tak svět si jede svoje
když už jsme u toho xiaomi tak co třeba tohle?
- Upraveno
Když jsme u Xiaomi, tak hlavně
Třista kilo váhy auta dolů. Efektivnější a levnější výroba. Z evropských automobilek není schopný zajet do Brescie na kafe nikdo. Ani Stellantis, který to má za rohem.