okoun Potvrzuju Jinak je těsně před koncem kvartálu, takže se honí čísla. V Průhonicích by mohla být vůle dávat slevy na okamžitý odběr skladovky.
Elektromobilní polemika (Bylo: Huawei se vrátil do Evropy)
- Upraveno
zdeneksvarc
Jinak berlínské Y mají HW4
Od kdy? Když jsem se to před měsícem snažil na různých webech zjišťovat, tak informace sice nebyly úplně jednotné, ale vyšlo mi z toho, že tam HW4 není. Oproti tomu, kusy ze Šanghaje to mají.
No tak hlavně aby ten HW4 měl už připravenou palubní nabíječku na pouštění elektřiny také do loadu, pač teď to zatím umí jen cybertruck což je tak trochu ostuda, člověk když nutně potřebuje nějaký site napojit tak ani z toho auta nemůže
zdeneksvarc Já zase pro takové průlety napříč Evropou, kde se nezastavuje skoro ani na vyčůrání, nemám pochopení. I se spalovákem ujedu za den max. těch 500 - 600 km. Pak někde zastavíme, přespíme v hotelu, poznáme okolí, a pak jedeme zase dále. Takže předpokládám, že nabíjení pro mě nebude problém.
darklogic heh také nechápu, řekl bych že nezastavit je prostě úplně zbytečný hazard, člověk není prostě robot a zkrat může mít občas kdokoli a ani to nijak neovlivní tak proč to ještě přikrmovat podobnejmam kravinama jako frajeřit že jedu něco na jeden zátah aby ti pitomci od EV dostali za uši...
okoun Ano, to je škoda. Tohle předváděli u Kia, kde měli stánek na parkovišti před obchoďákem. Jeli jim tam počítače, hudba, světla, vařili kafe atd. a celý den brali šťávu z jednoho předváděcího EV,
darklogic Opravuju se, nemá HW4. Teď jsem to fyzicky kontroloval na bočních kamerách.
- Upraveno
darklogic Tesla nahřívá baterku před Superchargerem, jakmile zná trasu z navigace. Však to asi znáš. Pak tam tlačí přes 200 kW. Posádka fakt stačí stihnout akorát wecko, rychlé kafe a může jet. Zase platí, že člověk nenabíjí do 100%. To je většinou naprosto zbytečné vzhledem k hustotě Superchargerů. Jednou přijdou velké dobíjecí huby, kde bude všechno. Dětské hřiště, junk foods, kavárny a "jaderný reaktor" Na D1 už prý něco takového ČEZ chystá.
ČSOB leasing mi nabídli p.a. 9,47%
Krása českého státu, dostanete dvě stě na auto, ale stovku nám tu zrovna necháte, protože jsme si to dobře prolobovali...
Tohle jsou dvě krásná videa o efektivitě aut od Tesly a nabíjení pouze na veřejných stanicích
okoun Minimálně do roku 2027 nás v EU čeká mediální hnojomet proti elektromobilitě. Důvod jsem psal výše. Evropské automobilky potřebují získat čas. Borec z https://www.youtube.com/@AkceleraceElectric odvádí dlouhodobě dobrou práci. Má fakt trpělivost. Dohadovat se donekonečna s řidiči, kteří tlápou o něčem, co prakticky vůbec neznají.
zdeneksvarc jasně ale snad každý z nás má vychozenou základní školu a na 2. stupni se probírají všude účinnosti různých pohonů a motorů tak proč někdo tvrdí opak?
zdeneksvarc On to není jen zájem automobilek, ale i zájem těžařů a zpracovatelů ropy.
- Upraveno
no jo, můžu si koupit starší diesel za půlku long range a neřešit to protože až po ujetí 300 tisíc km si ta tesla na sebe vidělá. Tohle neni pro masy.
Taky mám čoveče základku takže v ideálním případě diesel 300tkm za 2kč/km je 600kkč. Ideální příklad jako to video. To auto stejně 300tkm nenajede resp. už po 150tkm s tím jezdit nechceš.
Už někdo z vás tu teslu má?
No a co nový prius? Ale chápu, to je ta sorta lidí co říká na začátku.
hapi Taky mám čoveče základku takže v ideálním případě diesel 300tkm za 2kč/km je 600kkč. Ideální příklad jako to video. To auto stejně 300tkm nenajede resp. už po 150tkm s tím jezdit nechceš.
Proč by po 150tkm s tím jezdit nechtěl? Když s tím někdo nalíta ročně 80tkm, tak to má nájezd za dva roky. Spíše bych řekl, že půjde více o stáří, kdy si dokážu představit, že po 10 letech to už bude dost zastaralé, i když to nebude mít najeté ani těch 150tkm.
A ty výpočty ti taky nesedí, protože vůbec nebereš v úvahu servis. Já třeba v minulém roce utratil za servis benziňáka cca. 170 tis Kč. To pak docela zamává s tím propočtem.
Už někdo z vás tu teslu má?
Tak dle komentářů je zřejmé, že @zdeneksvarc už má, já mám objednáno.