Nemáte někdo zkušenosti jak pomocí OKU kódu přenést službu zákazníka od O2? Kam poslat žádost resp. jak?
OKU kód a praxe u ISP
Máte někdo zkušenost přechodem od Starnetu? Potřebné dokumenty pro změnu poskytovatele jsem nikde nenašel a chtějí stále tisícovku za ukončení smlouvy?
cize len tak mimochodom tymto padaju akekolvek viazanosti? Ziadnych 24mesiacov? Jak to riesia velke firmy? Neverim ze len tak pustia cloveka....urcite maju daky figel na to
midnight_man Ze zkušenosti třeba můžu poreferovat o Vodafonu. Jakmile jsem si v zákaznickém portále zobrazil OKU kód, tak hned druhý den volali copak se děje že jsem si to zobrazoval, jestli mám nějaký problém a vyptávali se
- Upraveno
davidp Já teď psal do NEJ mailem o OKU kód a než ho poslali, volali druhý den z callcentra že spolu určitě vymyslíme retenční nabídku Když jsem řekl že přecházím kvůli absenci a naprosté ignoraci IPv6 (o tom jak mi chtěli pronajmout IPv6 adresy za 50 Kč za kus už jsem tu kdysi psal), nezmohla se telefonistka na slovo a OKU jsem měl do minuty v mailu. Podle mě to ale není v pořádku, OKU musí poslat na žádost ihned bez zbytečného odkladu, ne až po telefonní přemlouvačce...
jcltm
OKU kód mám být součástí smluvní dokumentace a ne na vydání. Podal bych podnět k regulátorovi ...
Aspoň bude mít miň času buzerovat slušný operátory.
- Upraveno
Tak jsem poprvé zkoušel "přenášet" (tzn ukončovat) O2 DSL k nám na bezdrát. V neděli odpoledne jsem napsal na O2 mail s údaji, v pondělí odpoledne se vrátilo potvrzení, celé viz printscreen mailové komunikace níže.
Tak jenom ostatním, aby věděli, jak to funguje.
A případně můj dotaz pro zkušenější - tímto je to hotové? Co si představit pod frází "služba je jen v dělitelném baličku" - mám toto nějak dál řešit? V tuto chvíli už kontaktovali i zákazníka / budou ho kontaktovat?
Děkuji.
Tak jenom pro archivaci a budoucí generace - na tento mail je jim potřeba ještě v den přenosu odepsat, že přenos služby byl ze strany přejímajícího operátora úspěšný a že to mohou u sebe zrušit. :-)
arrabbella Jak během toho probíhá výpovědní lhůta? Případně doplacení za poskytnuté služby a nebo vrácení přeplatku?
martas nijak, konec, finito, zero, nada. Zákazník prostě končí ke dni přenosu.