Elektromobilní polemika (Bylo: Huawei se vrátil do Evropy)
- Upraveno
kamilj Podívej se na fakturu od elektřiny. Vidíš tam něco jako "Cena za příkon podle hodnoty hl. jističe před elektroměrem"? Hádej k čemu to slouží. Nevím, který jeliman má v Utrechtu na starost distribuční síť, ale bude zřejmě hodně slabý v matematice.
Navíc každé pořádné nabíječky umí load management. Takže chytře rozloží přidělený příkon z aktuální situace.
Znovu opakuju. Tohle není novinařina, ale účelové bláboly.
zdeneksvarc Ja to skorej chapem tak, ze nadrz je vzdy jedna, ale u ev je vela clankov a percentualne vyssia sanca na pruser. Predpokladam, ze ak by tam bolo par clankov, bolo by to cele inak.
Zdá se, že to bude ještě jinak.
„Krátký boom elektromobilů se blíží ke konci“ – Němci stále více odmítají nákup elektromobilů
https://www.epochtimes.cz/2024/02/06/kratky-boom-elektromobilu-se-blizi-ke-konci-nemci-stale-vice-odmitaji-nakup-elektromobilu/
Mercedes obrátil. Spalovací motory ukončovat nehodlá
https://www.epochtimes.cz/2024/02/23/mercedes-obratil-spalovaci-motory-ukoncovat-nehodla/
Já vím, zas to budou účelové bláboly...
kamilj zdá se mi že je to přesně naopak už jen to třeba jak najednou Fico na slovensku obrací kormidlo, začínáme být jako ČR v téhle věci jako pustý ostrov retardů jako ve všem novém co přichází že
https://fdrive.cz/clanky/slovenska-vlada-prijima-urgentni-opatreni-na-podporu-elektromobility-11908
Zkusíš zpochybnit i ČTK? Rád si přečtu.
ČTK 23.02.2024 Mercedes nebude končit se spalovacími motory v roce 2030
https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/2483483
Ano, i my jsme velmi svázaní s automobilovým průmyslem. Stačí trochu a bude BIG problém. Dnes se hraje o hodně.
Ostrava už netaví železnou rudu. Žiar nad Hronom už netaví bauxit, neleje hliník do forem, neválcuje, netáhne.
My se bavíme o Putinovi? Promiňte, ale se vší slušností, hezky vám ten mainstream toho Putina vypálil do neuronů.
Myslím si, že se dá najít lepší příměr.
Borci, borci, mezitím co se malicherně dohadujete o putinech a plochých nohách, s nulových povědomím o reálné geopolitice, tak svět si jede svoje
když už jsme u toho xiaomi tak co třeba tohle?
- Upraveno
Když jsme u Xiaomi, tak hlavně
Třista kilo váhy auta dolů. Efektivnější a levnější výroba. Z evropských automobilek není schopný zajet do Brescie na kafe nikdo. Ani Stellantis, který to má za rohem.
No. Je pravda, že Demolition man bývával skvělý sci-fi film. Dneska už to začíná být jen skvělý film.
Tak snad to nebude tak horký a splní se jen to dobrý. Opravdu nehodlám používat na záchodě tři mořský mušličky a nebudu mít sex jen přes helmu na hlavě
Ale elektromobilita je prostě cesta.
Buďte dobří
Pánové, my pořád řešíme jestli jsou EV dobré nebo ne, jestli se prosadí nebo ne, jestli ....
Ale ve skutečnosti rozhodne jako vždy peněženka. Prostě lidi si koupí to co bude levnější na provoz.
Jak jsem psal někde výš, jsem od loňského léta majitelem ojetého Hyundai Kona Electric, a jsem celkem spokojený.
Auto jsem kupoval s nájezdem 30 000, teď mám nějakých 45 000 - baterie měly kapacitu 93% , která na diagnostice vyšla úplně stejná i teď ( zřejmě se to zlepšilo, softw. updatem ).
S kolegou jsme si schválně vyjeli data z palubních počítačů v období od 8/2023 do 1/2024.
Takže u mne cena už rozhodla - a příští auto budu chtít opět EV.
- Upraveno
Tak nejen měsíční náklady, ale i pořizovací. Z podstaty věci bude EV na výrobu levnější než spalovák. Řekneme si za pár let. Jinak Tesla neživí dealery, takže se nekonají žádné garančky. Jediným nákladem jsou elektřina, gumy, voda do ostřikovačů a vzduchové filtry
Přikládám provozní úspory za končící měsíc pro Model Y Performance.