• Ostatní
  • Elektromobilní polemika (Bylo: Huawei se vrátil do Evropy)

Kolobok Jasná věc. Pokud jsou primární účel dlouhé štreky, tak to není pro EV. Sice existují případy, kdy si lidé z těchto důvodů vydržují starší Model S s dobíjením zdarma, ale to taky není pro každého. Vlastně ti svým způsobem "závidím", že potřebuješ spalováka. Hned bych na to vzal Stelvio Quadrifoglio 🍀🇮🇹😄

    zdeneksvarc hehe a když se zkusíš zeptat Tesla obchodníka tak ti řekne, že nic jako Juniper nebude a neexistuje a potom se usměje 😃

      okoun Potvrzuju 💯 Jinak je těsně před koncem kvartálu, takže se honí čísla. V Průhonicích by mohla být vůle dávat slevy na okamžitý odběr skladovky.

      zdeneksvarc Jinak berlínské Y mají HW4

      Od kdy? Když jsem se to před měsícem snažil na různých webech zjišťovat, tak informace sice nebyly úplně jednotné, ale vyšlo mi z toho, že tam HW4 není. Oproti tomu, kusy ze Šanghaje to mají.

        No tak hlavně aby ten HW4 měl už připravenou palubní nabíječku na pouštění elektřiny také do loadu, pač teď to zatím umí jen cybertruck což je tak trochu ostuda, člověk když nutně potřebuje nějaký site napojit tak ani z toho auta nemůže 🙂

          zdeneksvarc Já zase pro takové průlety napříč Evropou, kde se nezastavuje skoro ani na vyčůrání, nemám pochopení. I se spalovákem ujedu za den max. těch 500 - 600 km. Pak někde zastavíme, přespíme v hotelu, poznáme okolí, a pak jedeme zase dále. Takže předpokládám, že nabíjení pro mě nebude problém.

            darklogic heh také nechápu, řekl bych že nezastavit je prostě úplně zbytečný hazard, člověk není prostě robot a zkrat může mít občas kdokoli a ani to nijak neovlivní tak proč to ještě přikrmovat podobnejmam kravinama jako frajeřit že jedu něco na jeden zátah aby ti pitomci od EV dostali za uši... 🙂

              okoun Ano, to je škoda. Tohle předváděli u Kia, kde měli stánek na parkovišti před obchoďákem. Jeli jim tam počítače, hudba, světla, vařili kafe atd. a celý den brali šťávu z jednoho předváděcího EV,

              darklogic Opravuju se, nemá HW4. Teď jsem to fyzicky kontroloval na bočních kamerách.

              darklogic Tesla nahřívá baterku před Superchargerem, jakmile zná trasu z navigace. Však to asi znáš. Pak tam tlačí přes 200 kW. Posádka fakt stačí stihnout akorát wecko, rychlé kafe a může jet. Zase platí, že člověk nenabíjí do 100%. To je většinou naprosto zbytečné vzhledem k hustotě Superchargerů. Jednou přijdou velké dobíjecí huby, kde bude všechno. Dětské hřiště, junk foods, kavárny a "jaderný reaktor" 😄 Na D1 už prý něco takového ČEZ chystá.

              okoun jako kapacita pro ostrovní system, to bude game changer

              ČSOB leasing mi nabídli p.a. 9,47% 😃 😃
              Krása českého státu, dostanete dvě stě na auto, ale stovku nám tu zrovna necháte, protože jsme si to dobře prolobovali...

              okoun A nejlépe v noci.. S dnešními semiautonomními a autonomními systémy bych to za hazard nepovažoval. Faktem je, že ti to hlídá i bdělost a pohyb zornic, stačí se jenom podívat nachvilku vedle ke spolujezdci a už to kváká..

              Tohle jsou dvě krásná videa o efektivitě aut od Tesly a nabíjení pouze na veřejných stanicích

                okoun Minimálně do roku 2027 nás v EU čeká mediální hnojomet proti elektromobilitě. Důvod jsem psal výše. Evropské automobilky potřebují získat čas. Borec z https://www.youtube.com/@AkceleraceElectric odvádí dlouhodobě dobrou práci. Má fakt trpělivost. Dohadovat se donekonečna s řidiči, kteří tlápou o něčem, co prakticky vůbec neznají.

                  zdeneksvarc jasně ale snad každý z nás má vychozenou základní školu a na 2. stupni se probírají všude účinnosti různých pohonů a motorů tak proč někdo tvrdí opak? 🙁

                    okoun protože jsou lidi idioti co neumí přemýšlet…. Však všichni děláte s retail zákazníky ne? :-)

                    zdeneksvarc On to není jen zájem automobilek, ale i zájem těžařů a zpracovatelů ropy.

                    okoun Bohužel, v mnohých ani ta ZŠ nezanechala výsledky. A to procento populace je u nás dost velké.

                    no jo, můžu si koupit starší diesel za půlku long range a neřešit to protože až po ujetí 300 tisíc km si ta tesla na sebe vidělá. Tohle neni pro masy.

                    Taky mám čoveče základku takže v ideálním případě diesel 300tkm za 2kč/km je 600kkč. Ideální příklad jako to video. To auto stejně 300tkm nenajede resp. už po 150tkm s tím jezdit nechceš.

                    Už někdo z vás tu teslu má?

                    No a co nový prius? Ale chápu, to je ta sorta lidí co říká na začátku.

                      📡 Telekomunikace.cz